pondělí 3. dubna 2017

Pep rally, Six Flags

Hi everyone,

   Jsem tu jako vždy po týdnu s dalšíma vzrušujícíma news! 

   Upřímně se mi v pondělí do školy absolutně vůbec nechtělo a to myslím naprosto vážně :D. Pomalu celé pondělí jsem ve škole prospala, naštěstí ten den byl takový ten rozjížděcí, takže to bylo easy až na druhou periodu, kde jsme konečně prezentovali náš projekt na english- jak už jsem psala v minulém článku, tak to byl soudní proces, kde jsme museli (moje skupina) obhájit nevinnu. Měla jsem na sobě takové to slušné oblečení co se nosí k soudu a učitel měl ten ''hábit'' co mají soudci, jsem si hned vzpomněla na naší Soudkyni Barbaru :D. Takže ještě k tomu projektu- zabralo to celou hodinu, byl to vážně dlouhý proces, ale nakonec jsme to VYHRÁLI! Úterý bylo jen úterý, zkrátka další unavený den + mě začaly bolet záda -_-. 
  Ve středu byl poslední ''no students day'', byla jsem sama doma, tak jsem se hezky vyspala a pak po dlouhé době pokecala s českýma kamarádama a pak jsem si šla zaběhat. Když se host mamka vrátila ze školy, tak mě a host ségru hodila do obchoďáku a my si konečně koupili prom šaty! 
  Čtvrtek byly další závody, ale chytli jsme pořádný vítr, takže časy stály za nic, ale my si to vynahradili tou srandou. 
   Na pátek jsem se moc těšila, protože bylo spring sports pep rally, kde jsme vystupovali i my s plaváním. Pořádně nikdo nevěděl co budem dělat, ale nakonec myslím, že to bylo super a vtipný pro publikum a i pro nás. Dělali jsme závody bez vody- plavci leželi na skateboardu a u toho pohybovali rukama jakoby plavali a ostatní fandili, když ''závody'' skončily, tak jsme zakřičeli náš týmový pokřik a bylo hotovo, dala bych vám odkaz na instagram naší školy, ale zatím tam nedali ty videa. Všeobecně to mám ráda, ta atmosféra kterou udělají je neskutečná a není falešná. Na tréninku jsme se pak asi hodinu fotili do yearbook.
   V sobotu jsem měla další závody. Byly větší než normálně, protože tam bylo asi 10 škol. Před zahájením závodů si tam každá škola zakřičela svůj pokřik a mohlo se začít. Potkala jsem tam i trenéry a kamarády z parku, kde jsem předtím plavala, se všema jsem si popovídala a bylo fajn je zas vidět. Čekal mě 100 znak a chtěla jsem si splnit 100% čas na CIF limit, byla jsem pořádně nervózní. Kamarádky mi před startem říkaly, že mi budou fandit tak moc, abych to dala. Nakonec u mé lajny stál celý náš tým, a když jsem plavala, tak jsem je dokonce slyšela což se mi nikdy nestalo. Po závodě jsem šla k našemu místu bez jakéhokoliv očekávání, že jsem to zaplavala, ale z dálky jsem viděla jak mi trenérka běží naproti s otevřenou náručí a křičí na mě, že jsme to dali! To znamená, že tam opravdu jedu!!!! Pak mi u nás na místech všichni pogratulovali a objali mě. Bylo to pro mě něco kouzelného, hodně těžce se to popisuje, ale ten pocit co jsem na těch závodech měla, bylo jako být ve snu. Tohle mi dodalo tu dávno ztracenou motivaci, kterou jsem potřebovala a ten pocit myšlení, že je možný všechno, protože po všem co jsem tu prožila/prožívám, vím že dá opravdu všechno zvládnout a to si myslím, že je i jeden z účelů toho být exchange student, protože to není jen o zdokonalení jazyka, ale i o něčem mnohem větším :). 
   Minulou neděli jsme si koupili vstupenky do Six Flags, protože na to byla sleva, ale musíte ji využít maximálně během jednoho týdne, takže neděle byla ideální. Six Flags nebo taky magic mountains je místo kde jsou horské dráhy všeho druhu - vzhůru nohama, do stran, lítání a já nevím co všechno, ne jako u nás na pouti v Chabařovicích :D. Musím říct, že to byl velký adrenalin ač mám horské dráhy v Americe ráda. Každá atrakce byla pojmenovaná po jiném DC super - hrdinovi, což se mi zdá originální. Po 5 hodinách jsme byli K.O., tak jsme vyrazili domů a do bazénu.

   Další skvělý týden zamnou. V sobotu už je prom, tak jsem zvědavá na další high school zkušenost :). 

Pěkné jarní dny
Adel :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...