pondělí 10. dubna 2017

Americký Prom

Ahoj všichni,

   Jako vždy po týdnu s dalšíma Americkýma zkušenostma. 
Vesměs se celý minulý týden točil kolem sobotního ''prom''. Dokončovaly se volby krále a královny, poslední pozvání na prom ve velkém stylu, když píšu ve velkém stylu, tak opravdu ve velkém stylu jako je tomu zvykem v Amerických filmech (tady vám dávám odkaz školního instagramu ať máte zhruba představu https://www.instagram.com/p/BQwmBHFFsdd/?taken-by=phsfalcons_ ), lidi s plakáty, růžema písničky všechny věci které si jen umíte představit :D. Jeden kamarád pozval svou holčinu dokonce v Disneyland. Když nepočítám ruch kolem prom, tak se ve škole až tak moc věcí nedělo - takové ty normální každodenní rutiny - škola- trénink- úkoly, však to znáte :D. Ve čtvrtek jsme teda ještě měli závody, kde jsme si s holkama splnili CIF limit na štafetu, tak jsem ráda, že tam nepojedu sama s trenéry a že si užijeme poslední závody společně ! 
   Konečně tak dlouho očekávaná sobota - prom! Měli jsme tolik plánu jak by sobota mohla probíhat, opět se všechno změnilo, aneb když bydlíš s těhotnou host mamkou :D. Takže teda všechno padlo a my jen spoléhali na šikovnost mojí host ségry, která miluje make up a všechno kolem toho. Někdy kolem 12 jsme se sbalili a jeli k host mamce ségře, kde jsme mohly začít s vytvářením našich tváří a vlasů. Asi po 2 hodinách mě ségra konečně ''dodělala'', musím říct, že tolik make up jsem na sobě nikdy neměla, nejsem typ holky která vstane o 2 hodiny dřív, aby se malovala mě vystačí řasenka a občas se obejdu i bez ní :D, takže se ze mě stala asi o 7 let starší osoba :D. Pak se namalovala ségra, naštěstí už začala doma než jsme odjeli, protože jsme měly co dělat, abychom to stihly. Po náročném malování jsme se doma jen převlékly do našich šatů, udělali pár fotek a mohli vyrazit do školy, kde na nás čekalo typické prom focení a pak autobus, který nás odvezl na místo. Ve škole jsem potkali všechny své kamarády, jelikož je to jakoby jejich prom tím, že jsou Seniors, takže jsme se tam nějak společně bavili. Okolo 5 přijelo 8 autobusů a my konečně mohli vyrazit. Cesta byla asi 2 hodiny, jeli jsme do Country klubu kousek od pláže, nevěděla jsem co si pod tím mám představit... když jsme dorazili, tak jsem jen stála s otevřenou pusou, nic krásnějšího a luxusnějšího jsem nikdy neviděla, takže těch 135 dolarů za ples, rozhodně stálo za to! Je vtipný jak jsme se všichni proměnili v něco ''luxusního'', holky v kouzelných šatech kluci v oblecích a tak, vypadalo to všechno přímo božsky. Ta budova, kde jsme byli měla dvě části - vnitřní kde se tancovalo a bylo tam občerstvení a venkovní, kde byli lavičky a stoly a nad nima světýlka, bylo to opravdu krásný, místo kde by svatba byla jak sen :D. Asi v 10 večer proběhlo vyhlášení krále a královny, pak jejich první tanec a mohlo se pokračovat. Ten večer tak rychle utekl! Ve 12 jsme už museli vyrazit domů, takže jsme byli ve škole někdy kolem 2 a než jsme se dopravili domů, tak byli rázem 3 :D. Byla jsem vyřízená, ale stálo to za to! Upřímně se mi tam nejdřív moc nechtělo, ale nakonec jsem moc ráda, že jsem šla a myslím, že bych pak litovala, takže určitě budoucím exchange studentům doporučuju, je to jedna z dalších amerických zkušeností :). V neděli jsem asi po 150 letech vstala v 10 ráno, což naprosto nechápu, protože tu neumím spát déle než do 8 a je jedno v kolik jdu spát :D. Pak přijely Julie děti a my všichni vyrazili do parku, kde jsme si dali i oběd a užili se příjemného počasí. 

Tenhle týden máme hodně volný a plný suplů v hodinách, protože se děla testovaní 11tého ročníku, kvůli kreditu na vysoké školy. A o víkendu Velikonoce! 
Btw: dneska byl mezinárodní den sourozenců.

Pěkný týden
Adel :)


PS: jestli máte jakékoliv otázky, klidně mi napište ať už tady do komentářů, na facebook nebo na instagram nebo kamkoliv :).



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...