pátek 17. března 2017

Novinky za posledních 14 dní

Ahoj Všichni!

   Jsem tu skoro po 14 dnech a zase s dalšíma novinkama co tady proběhly.
   Minulé pondělí jsem konečně prezentovala ten projekt jak jsme o něm  myslím minulý nebo předminulý článku psala. Pro ty, kteří si to nepamatují nebo nečetli, byl to projekt na history, kde jsme museli prezentovat 4 určitá támata, ale ovšem prezentování nebylo jen tak, museli jsme to prezentovat jako bychom byli novináři a uváděli večerní zprávy a dokonce jsme museli natočit svojí vlastní reklamu. No co Vám budu povídat byla jsem pekelně nervózní, nejen že jsem v té reklamě byla jen já, protože jsme se nějak nemohli shodnout s holčinou s kterou jsem to měla, na čase a dni kdy to natočit, no a do toho jsem měla mluvit česky. Ale nakonec to všechno dopadlo nad očekávání! Když jsem začala mluvit česky, všichni jen koukali s otevřenou pusou.. vím, že i kdybych řekla nějaký největší blbosti, tak to stejně nebudou vědět a proto jsem jim do prezentace dala překlad toho co říkám... no myslím, že se jim to líbilo, dokonce po hodině si mě učitel zavolal, aby mi řekl, že to bylo fakt super. Když píšu o tý češtině... tak se mi občas stává, že když se mě někdo zeptá jak se nějaký slovíčko řekne v češtině a já si za boha nemůžu vzpomenout jak se to řekne v češtině, přestože vím co to v angličtině znamená :D... musím se sama sobě smát.
   Ve středu jsme už platili lístky na Prom, na který se nemůžu dočkat! Ale neřekla bych, že za Prom dám 135 dolarů... takže doufám, že to bude stát za to... myslím, že určitě jako všechny věci tady. Ve středu jsme měli další závody. Splnila jsem si další CIF limity, jsem z nich šííííleně nadšená. Mám tady ty tréninky šíleně ráda, baví mě, chodím tam ráda hlavně kvůli tomu týmu, sice nejsme bůhví jak dobří, ale to jak se umí radovat s maličkostí a to jak si všichni rozumíme je úžasný, ale víc se budu rozplývat ve článku o plavání který vyjde asi v neděli :).
   V sobotu byla zas sobotní škola, šla jsem s host mom, jelikož jsem zameškala jeden den ve škole, protože jsem byla nemocná a chtěla jsem si doplnit všechny věci a tak, abych to měla v pohodě. Když nad tím, tak přemýšlím tak mi přijde děsně vtipný, že jsem tu za celý školní rok chyběla podruhé :D, což se mi snad nikdy nepovedlo, jsem tady na tu školu nějak moc poctivá :D. Po sobotní škole, jsme vyrazili do přírody s jejím taťkou. Nejdřív jsme měli v plánu takový park v Pasadeně, ale tím že je to známej park a platí se tam i vstup a tak a zrovna ten den začal jarní festival, což znamená, že začínají kvést typické CA kytky, tak bylo narváno jak, když jste někde v centru LA, akorát bylo fakt hodně vtipný, že byli všude jen Vietnamci (nic rasistického samozřejmě). Naštěstí jsme měli plán B a vyrazili na klidnější místo do opravdové přírody, jmenovalo se to tam Cherry Canyon. Jedna taková zajímavost z toho místa je ta, že můžete vidět na vesmírný vysílač či co. Po procházce jsme se stavili u host mom babičky a pak hurá domů. Doma jsme pak ještě stihli jarní festival u nás v parku v Palmdale. Když si to teď čtu, tak jsme toho za tu sobotu stihli fakt ranec :D. Aby toho nebylo málo, tak i v neděli byly nějaké plány. Na oběd jsme jeli do Victorville, kde jsme se sešli s ostatníma exchange studetama, kteří jsou z tohohle území nebo tak něco. Znala jsem z nich jen dvě, ale mají na škole další dvě holčiny z jiných programů, tak je vzali taky. Dvě holčiny jsou ze Španělska a dvě z Číny. Je hustý, když si povídáte s různýma lidma z Evropy a zjistíte, že v jejich zemi mají stejný problémy jako máte vy. Po obědě jsme vyrazili asi na 3 hodiny do obchoďáku, kde jsme nakupovali. Bylo to fakt super si popovídat s ostatníma exchange studentama a zjistit, že májí stejný pocity o tom tu být a všeobecně se ve spoustě věcech chápeme líp, protože prožívají to samé.
 V neděli se také už měnil čas, takže je teď delší den a kratší noc, takže mě to pořádně na pondělí unavilo. Jsem si všeobecně celý týden připadal jak Zombie v tý škole, nějak úplně bez energie a přitom tu bylo krásný počasí! Je tu teď skoro jako u nás v létě, ráno když jedem do školy okolo 10 stupňů a přes den pak 26-30 stupňů. Na angličtinu máme zadaný nový projekt a to o tom, že jsme ve skupině okolo 4 lidí, 3 z nich jsou svědci a jeden právník .. zkrátka budem dělat soudní proces, jsem na nás docela zvědavá, ale myslím, že to vyhrajeme! Jo a ještě musíme být oblečení jakobychom opravdu byli někde u soudu. Ty projekty tady mi někdy přijdou trošku přes čáru, nevím no.. ale zase si to dokážu všechno víc zapamatovat, člověk se to nemusí drtit a pak to po testu zapomenout, tady si ty věci fakt pamatuju. Ve čtvrtek jsme měla další závody, kde jsme konečně s holkama daly limit ve štafetě na CIF!! Byli z toho všichni úplně nadšení. Akorát taková docela creepy věc co se nám během závodů stala.. jedna holčina z JV (což jsou ty slabší) plavala myslím 100 polohovku a při znaku si nějak asi lokla vody a začala se dusit, takže pro ní museli skákat a asi 20 minut ji dávali do kupy a pak i záchranka přijela... no bylo to hustý.
  Dneska je konečně pátek, což znamená, že nám začali Spring break!!! Zítra mám teda ještě závody, ale na ty se těším a pak hurá do pohody a spousty výletů. Zatím to vypadá na San Diego a tam See world a pak Las Vegas a nějaký pláže a kempování, tak uvidíme co z toho nakonec bude.

   Tenhle týden byl šíleně zvláštní.. hodně mých kamarádů zamnou jen tak přišlo a řeklo mi, jak budou poslední den brečet a že jim budu šíleně chybět, s mojí host ségrou jsme se dokonce rozbrečely, když jsme začaly mluvit o tom jak pojedem na letiště..je to hrozně moc pěkný, ale na druhou stranu neuvěřitelně smutný.. jak moc rychle to uteklo. Je to tu teď pro mě jak druhý domov, který budu muset opustit a třeba se sem ani nikdy nevrátit a ty lidi ani nemusím nikdy vidět.. nemůžu nad tím vůbec přemýšlet. Vím, že v Česku mám svou rodinu, kamarády , kteří se na mě těší a já na ně samozřejmě taky, ale i tak je to zvláštní a myslím, že bude těžší odlétat odsud než, když jsme letěla sem.. protože vím, že se do česka musím vrátit a není to loučení nadobro.
Tohle teď bylo trošku depresivní, ale i tak je to část mého roku tady. Co z toho vyplývá? Užívat si každou možnou chvíli tady, nejvíc jak jen to jde!

Užijte si víkend!
Adel :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...