neděle 26. února 2017

Nepovedené kempování, red rocks

Čau, ahoj všichni!

   Zase jsme tu po 14 dnech, ale tak úplně nevím jak to dneska sepíšu, protože se toho zas tolik nestalo, ale řekla jsme, že budu psát články maximálně po 14 dnech, protože nechci na nic zapomenout a o nic Vás ošidit, takže se do toho pustím :).
   14tého je všem dobře známej Valentýn. Co tak vím, tak u nás je to spíš normální den, občas pár zamilovaných jde na véču, ale nic extra. Ovšem Amerika hrotí jak už je známo vše. Takže celý den ve škole, jste potkávali holky s balónky a kytkama, sladkostma a tak. Pak někde týden před Valentýnem jste si mohli na toho 14tého objednat zpívaný telegram pro tu svou ''lásku'', což znamená, že Vám během hodiny přijde tak 3-5 lidí ze sboru a začnou Vám zpívat vybranou písničku a pak Vám dají jahody plněné čokoládou. Je to takové cute docela, ale neumím si představit, dělat to u nás :D. Dále pak má Valentýn jednu výhodu a to ''Valentýnové slevy'', což mi nevadí :D. A když máte na sobě červená tričko, mikinu cokoliv, tak to znamená, že jste zadaní... nad tím jsem to ráno nějak nepřemýšlela a vzala jsme si červenou mikinu a pak se mě během dne zeptalo asi 5 holek s nadšením jestli jsem taky ta zadaná :D.
   Na history máme zadaný projekt, který budem prezentovat 3 března. Dostali jsme do dvojce 4 témata, na který musíme najít co nejvíc informací a použít je v rozhovoru mezi sebou, což znamená že budeme moderátoři ve zprávách a budem podávat ty ''hot news'' z 50tých let. A ještě k tomu, tam musí být něco komerčního, což znamená, že musíme udělat reklamu. Naštěstí jsme chytli dobrý témata Disneyland, Marilyn Monroe, berlin airlift a little rock nine. Má to být samozřejmě co nejvíc kreativní, takže mě tak napadlo využít mého rodného jazyka a přesunout se ''během zpráv'' do Německa, kde bych řekla sice česky (tady to je asi jedno, oni stejně asi ani neví jak zní němčina :D), ale řekla něco o tom jak se cítí Němečtí občané... no tak tomu snad dodáme něco originálního. Ale musím říct, že je s tím pořádný piplání! Tak mi držte palce ať to dopadne dobře v příštím článku Vám dám určitě vědět :).
   Víkend byl zas prodloužený až do pondělí. V neděli jsme měli jet celá rodina na kempování + ježdění na čtyřkolkách a tak v blízkosti známých Red rocks. Jenže host mom ségra nám pořádně nevysvětlila, kde přesně jsou, takže jsme je hledali asi hodinu a nenašli je. Takže jsme celý zklamaní vymýšleli co jiného podniknout a jelikož jsou tam ty krásné červené sklály, tak jsme si dali náš připravený oběd a vyrazili se projít. Jak asi víte, tak tu teď šíleně moc prší, takže se i příroda trošku mění. Takže na místě, kde je snad nemožný aby tekla voda... tak ano, sice mini-pidi potůček o velikosti 5 centimetrů na šířku, ale přeci jen něco. Do toho můžete vidět na té jasně hnědo- žluté krajině vyrůstat zelené křoví a tak... Ty deště to tu teď hodně ovlivňují.
   Minulý týden se toho moc nedělo až na to, že mi od středy začínalo být špatně. Takže jsme v pátek zůstala doma, abych se pořádně vymarodila, protože 2 března mám své první plavecké závody, na které musím být ready! Což mi připomnělo, že brzo vyjde článek o plavání II..

Řekla bych, že jsme shrnula asi všechny novinky, které za poslední dobu proběhli :). Ve středu to bude další strávený měsíc v Americe a o to kratší doba mého odletu domů! Vím, že to opakuju pořád, ale takhle rychle mi snad nikdy nic neutíkalo. Na jednu stranu už se nemůžu čekat až budu v letadle a budu vědět, že za několik hodin budu doma s rodinou a kamarády a zas bude všechno ''při starém'', ale na druhou stranu, při představě, že třebas některé lidi už nemusím nikdy vidět.. je mi smutno.

Jako vždy, krásný týden.
Adel :)

BTW: jestli někdo uvažujete o pobytu v USA a je vám méně než 18, tak se mrkněte na http://www.studovatvusa.cz/ a nebo mi klidně napište :).


ta zelená 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...