pondělí 24. října 2016

Poplach, sobotní škola a nákupy

Ahoj všichni!

   Jsem tu zas po týdnu s novým článkem a novýma vzpomínkama! Musím zas začít hezky popořadě ať v tom není guláš :D.
  Na úterý byl ve škole naplánovaný poplach, kvůli tornádu, vyhoření, a tak.. prostě všechny možný přírodní katastrofy co se tu můžou stát. Na něco takového jsem byla zvyklá už ze základky, že vždycky na začátku školního roku s v průběhu školy ozve siréna a všichni musí opustit budovu a shromáždí se před školou... ale tady nám hezky v klídku (měla jsem zrovna matematiku) oznámili, že už je to teda tady, takže jako první jsme si všichni museli vlézt pod lavice, aby jsme věděli co dělat, kdyby bylo zemětřesení, všichni z toho měli samozřejmě hroznou srandu, tak si to natáčeli na snapchat a tak :D. Pak jsem šli všichni hromadně na takový velký dvůr, kde nás všechny přepočítali. Takových lidí..je až k neuvěření kolik studentů tu je. Strávili jsme tam téměř celou hodinu, tak jsme byli všichni rádi že se nemusíme učit, přestože to byla docela nuda :D.
   Plavání venku má své výhody i nevýhody, sice se člověk hezky opálí (teda jak kdo, jelikož já se opaluji 100x pomaleji než většina lidí, ale aspoň pro pocit :D), ale na druhou stranu se dá rychle nastydnout a to hlavně večer po tréninku, když už je docela zima. Takže mě bohužel přepadla nemoc. V pátek jsem zůstala doma, jelikož jsem se necítila vůbec dobře, ale docela mě to mrzelo, protože v pátek byl zrovna pink out game, na který jsem si jako všichni koupila růžové tričko a moc jsem se na to těšila, jelikož se asi na 2x odkládal. Tak jsem byla trošku smutná, ale zas musím být zdravá na jiné dobrodružství! V sobotu už mi bylo o něco málo líp a abych neměla pak problém s absencí, jelikož tady se to opravdu hodně řeší ( student může chybět maximálně 3x a pak má musí do sobotní škola a jsou s tím docela problémy), tak zrovna měla moje host mom sobotní školu pro studenty, tak jsem šla s ní. Nebylo to jako všední škola, přišli jsem tam okolo 8:00 s tím, že budem okolo 11:30 odcházet. Nakonec to byla docela sranda, poslouchali jsme písničky, jedli donuty a tak. Odpoledne jsme měli doma takovou rodinou sešlost, mám takové akce ráda, vždycky je to sranda. Večer jsem se šli celá rodina projít na městskou nádrž. No není to jako procházka u nás v kouzelném lese, ale byli jsme tam zrovna při západu slunce, takže se ty nedostatky zakryly a bylo to vlastně kouzelný! Po procházce host sis měla hroznou chuť jít do kina, takže jsme ještě v 8:00 vyrazili do kina. Ty kina tady jsou jak z filmu! Když tam přijdete, tak Vám neurčí místo, jen si koupíte lístek na film a můžete na něj jít teoreticky v jakýkoliv čas. Zkrátka Americký!
   Neděli jsme měli původně strávit v Legolandu, ale nepřišly v čas lístky a já jsem se stejně ještě necítila na celodenní výlet, takže jsem byla vlastně i možná radši.. ale o nic jsme nepřišli, jelikož tam jedem tenhle víkend. Hodně se blíží Halloween a já stále neměla žádný kostým, tak jsme vyrazili na nákup kostýmu. Nejdřív jsme byli v typickém obchodě pro halloween, jenže nic se mi tam extra nelíbilo a hlavně ty ceny .. noo wauu :D. Projeli jsme snad všechny levné krámy ( třeba věci za dolar a tak) a skončili jsme v ,,Good Will,, což je second hand, kde jsem objevila krásné vintage šaty k tomu takový zvláštní šátek a křídla a vymyslela jsem si, že budu víla, pak jsem si koupila ještě barvu na vlasy a nějaký blbosti k tomu a myslím, že nakonec budu mít nejvíc originální kostým :D.
 
   Chtěla bych ještě napsat, že tenhle rok bude nezapomenutelný! Nevím na co se dřív těšit!

Hezký prázdniny!
    Adel :)

3 komentáře:

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...